بهترین مدل موی مردانه

بهترین مدل موی مردانه

بهترین مدل موی مردانه

مو یکی از عوامل زیبایی در انسان هاست. اما چه کار هایی برای داشتن  موی زیبا باید انجام داد. آیا فقط استفاده از لوسیون ها در زیبایی مو موثر اند؟ برای آنکه چهره ای جذاب داشته باشید باید مدل موی مناسبی انتخاب کنید. چه مدل مو هایی را امتحان کردید؟ از کدام مدل رضایت داشتید؟ افرادی که ریزش مو ندارند می توانند به بهترین شکل استایل های متنوعی به مو های خود بدهند. اما برای داشتن مویی با استایل زیبا باید ببینید به فرم صورت چه مدل مویی مناسب است؟ پس باید به نکاتی دقت کرد تا مدل مناسبی داشته باشید. البته در زمانی كه به آرایشگاه می روید هم با آرایشگر مشورت کنید تا بهترین مدل مو را به شما پیشنهاد دهد.

اگر دوست دارید در کنار مدل مو، موی شما رنگ شود می توانید به رنگ موی مردانه اصفهان مراجعه کنید. در این آرایشگاه از بهترین رنگ مو ها با بهترین کیفیت استفاده می شود.

 چگونگی تشخیص فرم صورت

قبل از آنکه بخواهید استایلی به موی خود بدهید باید بدانید که فرم صورتتان چیست و متناسب با آن چه مدل مویی مناسب است. فرم های صورت آقایان به صورت بیضی، مربعی، الماسی، گرد، قلبی، مثلثی و مستطیلی وجود دارد. راه های زیادی برای تشخیص فرم صورت وجود دارد. برای شناسایی فرم صورتتان از این روش استفاده کنید :

در ابتدا باید صورت مشخص شود. پس مو های خود را به عقب شانه کنید. سپس با یک متر قسمت عریض پیشانی را اندازه بگیرید. بعد از آن بر روی تیز ترین بخش گونه (زیر گودی چشم) قرار دهید و تا تیز ترین قسمت گونه دیگر اندازه گیری کنید. بعد از گونه، نوبت به زاویه فک می رسد. اندازه از زیر گوش تا نوک چانه را در دو ضرب کنید. حالا باید با متر طول صورت را از رویش مو تا نوک چانه اندازه بگیرید ( حتما اندازه های گرفته شده را بر روی یک کاغذ یادداشت کنید).

حالا طبق اندازه های گرفته شده می توان فرم صورت را مشخص کرد.

اگر به ترتیب طول صورت بزرگترین اندازه را داشته باشد و بعد از آن فاصله گونه ها و اندازه پیشانی اندازه زیادی داشته باشند ولی زاویه فک اندازه کوچک تری نسبت به بقیه داشته باشد، فرم صورت الماسی است.

افرادی که زاویه فکشان از فاصله گونه شان بیش تر است و اندازه عرض پیشانی آن ها از فاصله گونه ها کم تر است، فرم صورتشان مثلثی است.

اگر عرض پیشانی عدد بزرگتری نسبت به فاصله گونه ها باشد و زاویه فک جلو تر باشد، این افراد فرم صورتشان قلبی است.

در فرم صورت گرد، فاصله گونه ها و طول صورت تقریبا اندازه یکسانی دارند ولی زاویه فکشان کوچک تر است.

افرادی که صورتی با فرم بیضی دارند، طول صورت بیش ترین اندازه را دارد. همچنین اندازه طول صورت بزرگتر از اندازه فاصله گونه ها می باشد. عرض پیشانی اندازه ای بیش تر از زاویه فک دارد. زاویه فک در این فرم صورت بیش تر حالت گرد دارد.

در صورت هایی که فرم مستطیل دارد، زاویه فک، عرض پیشانی و فاصله گونه ها اندازهای نسبتا یکسان دارند. طول صورت بیش ترین مقدار را نسبت به قسمت های دیگر دارد.

بهترین مدل موی مردانه

بهترین مدل موی مردانه

انواع مدل مو متناسب با فرم صورت

حالا که فرم های صورت را بیان کردیم باید بدانید که برای هر کدام از این فرم ها چه مدل مویی مناسب است. در یک حالت کلی باید بگوییم که اگر اندازه زیر گوش تا نوک چانه را به صورت عمودی گرفتید و مقدارش  عددی بیش تر از 5.5 بود مدل موی بلند ممکن است مناسب باشد. در غیر اینصورت اصلا مناسب نیست. اما به فاکتور های دیگر هم باید توجه کرد.

مدل مو برای صورت بیضی

افرادی که صورتشان فرم بیضی شکل دارند زوایای تندی در صورتشان وجود ندارد و صورتشان متعادل است. همچنین باید مشخص کنند که آیا دوست دارند فک، گونه و چانه شان بیش تر مشخص شود یا نه. اگر دوست ندارند، بهتر است قسمت بالای موی خود، قسمت های حاشیه ای را کوتاه نکنند. پس بهترین کار حجم دادن مو در قیمت بالای جمجمه است. افراد با این فرم صورت مدل های مختلفی می توانند به موهای خود بدهند. هم موی خود را بلند بگذارند و هم کوتاه کنند. برای داشتن مو هایی خوش حالت می توانید موهای خود را در کراتینه موی مردانه اصفهان کراتینه کنید.

افرادی که این فرم صورت را دارند می توانند از مدل مو های بلند که به عقب حالت داده شده استفاده کنند. با این کار تعادلی در برآمدگی گونه و پیشانی پیش می آید. با آرایش و پیرایش صورت هم می توان تعادل را برای زاویه فک ایجاد کرد. اگر مو به سمت بالا مدل داده شود، پیشانی مورد توجه کم تری قرار میگیرد و تمرکز بر روی ان کم تر می شود.

مدل مو برای صورت مربعی

همانطور که در بالا این فرم را مشخص کردیم، در این فرم صورت فک پهن است و برآمدگی استخوان گونه بیش تر مشخص است. این افراد بهتر است با کوتاه کردن حاشیه مو های خود و ایجاد یک سایه در آن قسمت بر روی برامدگی های صورت تاکید بیش تری کنند. افرادی که این مدل فرم صورت را دارند، می توانند از چند مدل موی کوتاه undercut ، مدل موی slicked back long و faux hawk استفاده کنند. مدل موی faux hawk حالت طبیعی به صورت می دهد و بر قسمت خاصی از صورت تاکید نمی کند.

مدل مو برای صورت گرد

برای اینگونه فرم های صورت باید از مدل مو هایی استفاده شود که باعث زیاد شدن طول صورت می شوند. اکثر مدل مو هایی که به این منظور استفاده می شوند به صورت کوتاه کردن حاشیه های مو و حجم دادن به بالا و همچنین پشت مو است. بیش ترین مدل مو هایی که برای این فرمن صورت استفاده می شود، faux hawk ، کوئیف، کمرنگ کردن کناره ها و حاشیه مو می باشند.

البته با پیرایش صورت به اشکال مختلفی می تواند به داشتن زاویه فک کمک کند. اگر صورت افراد ریش داشته باشد، می توان به ان فرم و شکل مربعی داد. در این حالت کمی فک زاویه دار می شود.

بهترین مدل موی مردانه

بهترین مدل موی مردانه

مدل مو برای صورت الماسی

افراد با فرم صورت الماسی، فاصله گونه ها زیاد است. همچنین چانه این افراد تیز است. برای این فرم صورت می توان از سایر مدل مو ها استفاده کرد. مدل موی mid length quaff اگر به صورت به هم ریخته بکار رود می تواند بر روی استخوان گونه تاکید بیش تری کند. همچنین مدل faux hawk به متعادل سازی در صورت کمک می کند. اگر مدل موی روی سر حالت حجیم داشته باشد و کناره های مو کوتاه شده باشند، استایل زیبایی به صورت می دهد.

مدل های دیگری مانند long pushed back هم از دیگر مدل مو های جذاب برای این فرم صورت است. با پیاده کردن این مدل مو، پیشانی بلند تر دیده می شود. همچنین مدل side fringe از مدل های پر طرفدار برای صورت های الماسی شکل است.

مدل مو برای صورت مثلثی

افراد با فرم صورت مثلثی اندازه فکشان زیاد است و به همین منظور به دنبال مدل هایی هستند که در صورتشان تعادلی ایجاد کند. ساده ترین مدل مویی که می توان برای این مدل فرم صورت بکار برد، یک طرفه زدن مو است. اما می توان مو را به بالا شانه کرد اما حاشیه و پشت مو بهتر است کوتاه و خلوت شوند. پس خلوت کردن حاشیه مو باعث زیبایی بیش تر صورت می شود. از جمله مدل مو های دیگری که برای این فرم صورت استفاده می شود می توان به side part ، ایجاد سایه ملایم در کناره ها و حاشیه مو و کام باور و … استفاده کرد.

مدل مو برای صورت مستطیلی

آقایان با صورت هایی با فرم مستطیلی لازم نیست به دنبال راهی برای ایجاد تعادل در صورت خود باشند. اما اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید طول صورتتان کم تر به نظر برسد، نمی توانید به قسمت بالایی مو حجم بدهید و یا حاشیه مو را کوتاه کنید. ریش هم نگذارید. زیرا ریش گذاشتن باعث افزایش طول صورت می شود.

مدل مو هایی با حاشیه های کمرنگ، کامب اور، اسلیکد بک، ساید پارت و ….. بهترین مدل مو ها برای این فرم صورت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *