چند نکته در خصوص داماد

چند نکته در خصوص داماد

چند نکته در خصوص داماد

روز عقد و عروسی یکی از مهم ترین روز ها برای داماد است. تمامی داماد ها دوست دارند تا در این روز مهم زیبا دیده شوند و اگر پوستشان مشکلاتی دارد، آن مشکلات مشخص نباشند. در زمان گذشته صورت داماد ها به علت اصلاحی که انجام می دادند دو رنگ دیده میشد. اما امروزه برای رفع تمامی این مشکلات از روش هایی استفاده می شود و آرایشگاه ها داماد را گریم و آرایش می کنند. در آرایش داماد هر چند از محصولات آرایشی استفاده می شود اما شاهد آرایش طبیعی بر روی پوستشان خواهیم بود. آرایشگاه سعی می کند با خدماتی که به داماد ارائه می دهد، چین و چروک، جوش و جای جوش و … را بر طرف می کنند. اما در روز عروسی چه کار هایی باید روی پوست داماد انجام شود؟ با بهترین آرایشگاه مردانه اصفهان همراه باشید.

قصد داریم شما را با چند نکته در خصوص داماد آشنا کنیم.

گریم داماد

برای انجام گریم داماد باید مراحلی طی شود. در این آرایش از برخی از لوازم آرایش استفاده می شود و هدف از گریم داماد رفع مشکلات پوستی و درخشان کردن پوست و یکدست کردن آن است. برای داماد ها از رژ لب، ریمل، رژ گونه و …. استفاده نمی شود. گریم داماد به صورت کاملا طبیعی انجام می شود و تعادل را در صورت برقرار می کند.

اصلاح موی سر و صورت

برای آنکه کار های شما در روز عروسی با سرعت پیش برود بهتر است کار هایی مانند اصلاح صورت را روز قبل از روز عروسی انجام دهید. مو های صورت را به چند روش از بین می برند. اما همه داماد ها لازم نیست ریش خود را بتراشند. پس بهتر است مقداری آن را مرتب کرد.

در روز عروسی و یا روز قبل از آن موهای سر را کوتاه می کنند و فقط روز عروسی به آن حالت می دهند. اگر یک روز قبل از عروسی، قصد کوتاهی موی خود را دارید حتما قبل از ان با آرایشگر درباره مدل مو مشورت کنید.

چند نکته در خصوص داماد

چند نکته در خصوص داماد

مراحل گریم داماد

مرحله 1 : برای شروع گریم در گریم داماد اصفهان باید صورت را از هرگونه آلودگی پاک کرد. آرایشگر از محصولات مناسب برای پاک کردن این آلودگی ها مانند میسیلارواتر، تونر و … متناسب با نوع پوستتان استفاده می کند.

مرحله 2 : در این مرحله باید بر روی پوست مرطوب کننده زد. لازم به ذکر است که تمام محصولاتی که استفاده می شود باید مناسب آقایان باشد.

مرحله 3 : بعد از آنکه پوست به اندازه کافی مرطوب و آبرسانی شد، نوبت استفاده از کرم پودر است. کرم پودر تمامی لک و جای جوش را از بین می برد و پوست را یکدست می کند. کرم پودر مورد استفاده نباید باعث برق انداختن پوست شود.

مرحله 4 : بعد از کرم پودر نوبت به کانسیلر می رسد. کانسیلر برای زیر چشم و جای ریش ها استفاده می شود. با استفاده از کانسیلر می توان پوستی یکدست داشت و در زمان عکاسی جای ریش ها دیده نمی شود. کانسیلر باعث می شود خستگی صورت گرفته شود. اکثر داماد ها با تیرگی زیر چشم مشکل دارند و آن ها را کسل نشان می دهد. با استفاده از کانسیلر می توان این خستگی را از بین برد و ظاهری شاداب به پوست داد.

مرحله 5 : در اینجا باید با استفاده از کانتور به پوست زاویه داد. کانتور در رفع نواقص صورت و زاویه دادن به آ« کمک می کند. با ایجاد سایه می توان این کار را انجام داد. کانتور بیش تر برای قسمت های بینی، زاویه فک، چانه و پیشانی استفاده می شود. هر مدل صورت نیاز به کانتورینگ مخصوص خودش دارد. برای حالت دادن به چشم هم از کانتور استفاده می شود.

مرحله 6 : حالا باید تمام صورت را با استفاده از پودر خشک کرد تا کرم ها سر جای خود بمانند و به نوعی حالت ماسیدگی پیدا نکنند. در نهایت اگر لب ها خشک شده باشد با استفاده از محصولاتی این خشکی را بر طرف می کنند.

اما باید بدانید که آرایش داماد فقط موارد بالا را شامل نمی شود. بلکه باید قبل از روز عروسی کار هایی انجام شود تا پوست آمادگی لازم را برای گریم در روز عروسی پیدا کند.

نکات قبل از روز عروسی

قبل از روز عروسی باید داماد نکاتی را رعایت کند تا پوستش آمادگی لازم را برای گریم پیدا کند. حتما باید مدتی قبل از روز عروسی برای مثال از 2 ماه قبل باید یک روتینی برای پوست انجام شود. داشتن یک روتین پوستی کمک می کند تا پوست از حالت کدری خارج شود و شاداب شود. هر هفته یک الی دو بار از لایه بردار های مناسب پوست استفاده کنید. استفاده درست و مناسب از لایه بردار کمک می کند تا منافذ پوست به صورت عمقی تمیز شوند و اگر جوش و جای جوشی بر روی پوست وجود دارد به مرور از بین رود.

هر چند وقت به آرایشگاه هایی که کار پاکسازی پوست انجام می دهند مراجعه کنید. پاکسازی پوست کمک می کند تا جوش های زیر پوستی از بین بروند. اگر جزو افرادی هستید که از ضد آفتاب استفاده نمی کنید، باید بگوییم که به پوست خود اهمیت نمی دهید. ضد آفتاب از محصولات مهمی است که باید هر روز و در هر فصلی از آن استفاده کرد. نه تنها خانم ها بلکه آقایان هم باید از ضد آفتاب در طول روز استفاده کنند. اگر چند روز از این محصول استفاده کنید می توانید تاثیر آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

پاکسازی پوست داماد

در مطالب بالا هم اشاره کردیم که پاکسازی پوست چقدر مهم است و به درخشندگی و رفع مشکلات پوستی کمک می کند. این مورد یکی از چند نکته در خصوص داماد می باشد. پاکسازی صورت آقایان اصفهان یکی از تخصص های ماست. اما اکثر آقایان به این مسئله بی توجه اند و فکر می کنند پاکسازی پوست مخصوص خانم هاست. این فکر اشتباه را از سرتان بیرون کنید. آقایان برای اینکه پوستی درخشان و یکدست داشته باشند باید پوستشان را پاکسازی کنند تا آلودگی ها به صورت عمقی از بین روند. نرم کننده ها و آبرسان ها باید هر روز استفاده شوند.

از صابون به هیچ عنوان برای شستشوی صورت استفاده نکنید. صابون باعث خشکی بیش از حد صورت و ایجاد حساسیت می شود. همچنین پوست کدر می شود. از اسکراب هم می توان برای پاکسازی عمقی پوست استفاده کرد. با استفاده از اسکراب و ماسک ها می تواند منافذ پوست را عمیقا تمیز کرد. استفاده از این محصولات به مرور باعث درخشش پوست می شود. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که باید قبل از استفاده از هر محصولی باید با پزشک پوست مشورت کنید و در صورت نیاز آزمایش بدهید.

چند نکته در خصوص داماد

چند نکته در خصوص داماد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *